CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

miercuri, 10 decembrie 2008

confessions of a dangerous mind

nu am mai scris pentru ca nu am mai simtit nevoia si pentru ca nu am avut idei.de avut ce,as fi avut,s-au intamplat foarte multe lucruri.unele bunele,unele rele,cert e ca nu sunt prea afectata.urmeaza sa fac 16 ani si asta ma cam da peste cap.parca ieri aveam 14 ani,paru mov,o gramada de pierce-uri si pantaloni in carouri.intr-un fel mi-e dor.si mi-e dor si de o relatie.una singura.singura care cred ca a meritat tot ce-am facut pentru ea.tipu s-a dovedit a fi un neispravit dar mai conteaza?ce imi propun de la noul an?nu-mi propun nimic,pentru ca stiu ca o sa fie bine.nu sunt eu acum prea optimista,dar sper.si asta e un lucru bun.hm si ca sa-i raspund unui prieten prin ce schimbari am trecut eu asa de la un an la altul.anul trecut,pe vremea asta eram fericita.fericita pana a murit persoana la care tineam foarte mult,strabunica mea.apoi a venit ziua mea,au fost o gramada de sentimente in valuri.fericire,iubire,dezamagiri.apoi revelionul.si da,pot sa zic ca mi-e dor.si mai pot sa zic ca nu am realizat tot ce mi-am propus.defapt nici nu mai stiu daca mi-am propus ceva.si-mi aduc aminte de plecari,Braila,Oradea,razvratiri,am dezamagit multi oameni,chiar foarte multi,dar le-am si aratat ca ii iubesc.asa,in felul meu.as vrea sa plec,undeva departe,unde sa nu pot primi mesaje si sa nu am semnal.simt ca eu nu sunt facuta pentru lumea asta..eu ar fi trebuit sa traiesc intr-o vreme cu rochii lungi, corsete stranse, flori in par, povesti, magie si plimbari pe cai albi in timp ce afara ploua torential.si inca n-am uitat ziua de 5 mai 2007 si nici alte zile care m-au marcat.si nici oameni.si inca va mai tin minte,pe toti.si mi-e dor de voi.in timpul in care n-am mai scris,am ras,am plans,m-am certat,m-am impacat,am fost fericita si am fost la pamant.am cunoscut oameni (chiar si din categoria aia “nu vreau sa nu-i mai vad niciodata”), mi-am dorit, am primit, mi-am dorit si mai mult dar n-am stiut cum sa fac sa fug in alta parte decat zarea spre care planificam sa fug. Si inca imi mai doresc sa fug. si o sa si fug la un moment dat. Si imi doresc in continuare.

0 comentarii: