CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

joi, 11 decembrie 2008

Gica contra.

Gica contra.Vorba lu'mama.Da,asta sunt.Cat l-am avut,m-am jucat.Acum se joaca el.Sa ma satur.Si trecand peste asta,care apropo,ma roade destul de mult,totul e la fel.Scoala,tigari,somn,mess,ceai,somn.Si de la capat.Si vin sarbatorile si ma deprima groaznic chestia asta.NU,frate nu sunt emo !Dar pur si simplu m-am cam saturat.Si imi ramane doar sa vreau sa plec departe.Cat se poate de departe.Dar pentru asta trebuie sa gasesc si unde.Si nu stiu daca asta ar fi asa o mare problema,dar nu am bani si nu am chef si nu am cu cine.Si nici nu vreau.Nu vreau.E primul an in care nu sunt deloc entuziasmata ca vine ziua mea si revelionu'.N-am eu chef asa,sa ma imbat si sa rad si sa stau cu oameni pe care de felu meu oricum nu-i suport,da'doar asa,ca hai frate,e revelionu',sa ne simtim bine,oricum trece si ne bagam pula-n ei.Asta e un post asa la care-mi vine sa-i dau cancel sau sa ies pur si simplu de pe pagina,dar am nevoie sa scriu.Pentru ca oricum,toti cei care s-au dat prieteni si de care m-am atasat si-n care mi-am pus toata increderea pe care sunt in stare sa o ofer s-au dovedit a fi..Hm,mai bine ma abtin de la cuvinte urate.Cert e ca astept sa treaca perioada asta.

0 comentarii: