CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vineri, 22 august 2008

vicii

da,probabil asa e.fara vicii am fi doar niste roboti.dar hai sa fim seriosi?cine.si recunoaste viciile?cine recunoaste ca o anumita chestie ii face rau?cine recunoaste ca e dependent de ceva?n.ati auzit de mii de ori aceasi chestie :"pot sa ma las oricand,stii bine ca nu e dependenta.".ba da,e cu toate ca nu.ti dai seama.si da,recunosc eu sunt dependenta de tigari.dar de ce sa ma las?ma calmeaza,si plus de asta imi place sa ma uit la fluctuatiile fumului.imi descriu viata.de ce sa ma las cand stiu bine ca la un anumit moment dat din cauza unui "el" sau a altei persoane binevoitoare o sa ma duc in bucatarie,pe acelasi scaun verde,si.am sa scrumez in aceasi scrumiera albastra.toti suntem dependenti intr.o oarecare masura de ceva.chiar daca nu de ceva care ne face rau.suntem dependenti,de anumite melodii care ne.au marcat la un moment dat,de un anumit loc,de o anumita bautura de anumite lucruri care ne fac viata mai frumoasa.in schimb,nu cred in dependenta de persoane.eventual,dependenta pe moment.momentul ala poate tine o luna,2,un an,doi,trei,patru..dar se va termina candva.pentru ca mereu totul se termina.oricat de frumos sau urat ar fi.se termina.pentru ca asta e firea lucrurilor.nimic nu e la nesfarsit.
imi cer scuze pt aberatiile din postul acesta.

0 comentarii: