CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

marți, 6 mai 2008

this is me.

Am o mie de defecte pentru care sa ma urasti.Fumez,beau,sunt cicalitoare,enervanta,uneori dorm prea mult,alteori fac nopti albe,nu ascult "Andra",sunt obsedata,depresiva,tocilara,ma imbrac shui,nu mananc(iar cand mananc devorez ca o sroafa cate un covrig),ma rad in cap cand imi vine iar cand imi las parul in pace,convietuim ca doua entitati separate,nu ma machez,nu-mi place mierea si nici ciorba de burta,nu insel,imi plac microbistii("dar in sange asha"-citat din Parazitii ,de o intelectualitate desavarsita), am un fetish cu moartea(a mea, in general),o fobie de capricorni si ma ia cu un fel de anxietate cand ma urc in lifturi. Lista de servicii care vin la pachet o data cu frizura asta de elicopter continua cu: am vama in sange,mai zic **** din cand in cand si daca imi dai un vin fiert e posibil sa nu mai scapi de mine,vorbesc mult si rad pana crap,sar in conversatie de la "ce psihadelica a fost ultima carte a lui Yamagoci Tahishumi!" la "bey,nu fii nashparliu, mai ai si tu un fum ca io sunt pe zero?", cand is geloasa stai calm ca am sa mushc din aia nu din tine,cand mi se aseaza stelele anapoda devin stupida si in 20% din cazuri ma pun pe bocit fara motiv, sunt paranoica numai miercurea si sambata, iubesc pana mor(si deci,conform teoremei inverse a lu' Euripide demonstrata la 1945 de A.Lawrence-o sa mor iubind). Recunosc cand gresesc(dar io nu gresesc deci aici tre sa ma provoci),e foarte probabil sa ma inteleg cu ai tai (si cu fosta), imi creste tensiunea si presiunea intraoculara la filme de groaza, ma deshidratez rau de tot la pelicule romantioase si tine-te bine ca ma tavalesc pe jos fara jena la comedii.Sa mai continui?...N-ai plecat deja?...Hmmm...Cum ziceam...Am o mie de defecte pt car sa ma urasti.Toate insa sunt neutralizate in mod inexplicabil de cele o mie de calitati pe care le scoti tu din mine in fiecare zi Cum zicea unu' bolnav rau de tot cu sufletzelu' : "I love you not for who you are but for who I am when I'm with you".Of...No hai ca ma duc sa plec si io sa ma pun pe treaba ca doar nu credeti ca defectele asta vin asa din pomi..

0 comentarii: