CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 11 mai 2008

dor,dor,dor,dorul e la ordinea zilei..

Pai..sincer nu stiu cum sa incep si cum sa termin.Dar mi-e atat de dor de EA..stiu ca suna gay,dar Doamne iarta-ma am fost best friends atata timp..Atata timp in care s-au adunat atatea chestii de care sa-mi fie mie dor acum..Gen,cand am fost in Sibiu,si distractia aia,si frigu`ala care te dobora,si rasul cu lacrimi,si foamea pe care o aveam,si cele 2 pachete de tigari pe care le-am fumat,si concertul cu Scorpions..Si cand mergeam cu stopu`in brasov,si ne intorceam tot cu stopu`si cand radeam ore in sir si nu stiam de ce,si cand ne pileam si fumam ca spartele,si cand trageam de-o bere atatea ore,si cand am mers in baru`ala infect si darapanat dela gara,pt ca era mai aproape de ea,si cand am turnat in juma de litru de lapte toata punga de musli,siiii ,siii,mi-e asa dor :(..si cand ne uitam la fenomene stranii,si eu mereu adormeam,si cand imi povesteai dimineata ce aberam in somn,si cand plangeam una pe umaru celeilalte,si cand ne luam de lume la telefon,si cand ne certam si in 5 min ne impacam..Te iubesc,si mi-e ft dor..:(

0 comentarii: