CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

miercuri, 4 iunie 2008

m-am saturat !


si pur si simplu ma doare-n pula ca e un cliseu.vreau sa plec departe,sa vad fete noi,oameni noi,locuri noi..undeva unde sa nu-mi fie rusine cu ce mananc,ce visez,ce beau,ce tigari fumez,cu ce sunt.si nu stiu daca ma doare atat de tare pe cat sunt nervoasa.sunt nervoasa,ca nimic nu iese bine,si nu stiu cand am sa scap de aici.acum a inceput perioada de indiferenta crasa.sincer,nu stiu cat o sa tina,dar sper sa ma bucur cat mai mult de ea.imi plac diminetile.si-as iesi la un suc dimineata,asta dac-as avea cu cine.prietenii buni,i mean,persoanele pe care le inghit...pot sa-i numar pe degete...adica,sunt mai putini de 5.si de unii dintre ei nu sunt foarte sigura.asa ca in cazul asta,prefer sa ies pe undeva cu o persoana neutra,sau sa ma inchid in casa cum am facut in ultimul timp.cred ca nici macar nu e necesar sa mananc,sa beau apa,sa respir.cred in schimb ca e necesar sa dormi.macar asa uiti.ascult doar melodii soptite din nou...am inceput sa nu ma mai inteleg.si s-astept sa se termine odata tot cacatu asta.dac-as putea m-as duce atat de departe...singura ! vreau sa nu mai aud de nimeni,si sa ma lasati in pace,si sa va vedeti de viata voastra si de prostia voastra,si sa uitati ca exist.n-aveti decat sa va duceti dracu ! vreau doar sa se termine tot..vreau mare..plaja..tigari,o carte buna,un pix colorat :D ,un cd cu melodii geniale,sau macar o melodie care sa ma marcheze...si-n rest vreau sa ma lasati in pace si sa uitati ca exist.vreau sa-mi fac steluta mult dorita pe picior,si mai vreau inapoi pierce-ul meu din nas,si din buric...si nu cer sa fiu fericita,cer doar sa zambesc...cu un motiv sau altul,sau macar sa mai ies asa macar cu capu din tot rahatu asta ! ma consolez si incerc sa ma gandesc ca mai e putin..daca pana acum am fost puternica,azi am plans..si-am plans din vina mea..pt ca pana acum n-am facut nimic..incerc sa schimb..nu mai promit nimic ca m-am saturat la fel de tare de cliseul "de maine".imi cer scuze pt cuvintele urate din insemnarea asta,dar simt ca cedez.multumesc oricui a citit.

1 comentarii:

eli spunea...

stiiiuuu cum e:-j...iti vine sa ii lasi draculi pe toti, si sa iti iei 10 pachete de tigari si 2 peturi de bere si pleci...cat mai departe...