CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sâmbătă, 28 iunie 2008

imi place sa traiesc ASA


Am stins lumina in lumea in care erai slab daca spuneai "ma doare ! " Totul e posibil ,si absolut NIMIC nu e imposibil.Am ajuns la stadiul in care sunt constienta de puterile mele si sunt constienta c-o sa lupt pt ce e al meu si pt visurile mele.am mai realizat si ca nu e totul asa negru precum parea inainte.Lucrurile s-au linistit si continua intr-un curs foarte frumos.Ce ar insemna sa am cerul meu? Toate visele mele sa fie nelimitate? Mult mult nisip si toata marea, cat vad cu ochii, sa fie doar a mea? Toate secundele sa fie mai lungi, toate momentele petrecute impreuna sa fie luuuungi pana la infinit...toata lumea sa mearga incontinuu, muzica sa nu se mai opreasca, cursurile sa nu existe, clipele in care visez sa nu fie intrerupte de nimic...Si..acum mai visez doar...un rasarit vazut la mare..o baie in mare noaptea...si distractie la maxim in perioada 4-11 iulie.Concerte,discoteci,plaja,colegi,tipi buni :"> . Sunt foarte fericita,si numai cine-a trait sentimentul asta stie cum e. Sa fii mandru de munca ta,si c-ai ajuns undeva pe meritele tale,si ca urmeaza sa-ti indeplinesti visele,si ca e vara,si ca urmeaza sa ma distrez si tot,tot ,tot ce mi se intampla.Ii multumesc oricui ma aude [vede] ca am niste parinti minunati,niste viitori colegi cu care urmeaza atatea distractii,ca am ales sa fac teatru si pt tot tot tot ce am eu.Clar ! Acum chiar nu as mai vrea sa fiu in locul nimanui,pt ca imi iubesc viata.E atat de frumos sa realizezi ca ai o viata de nota 9 .60 :P .

0 comentarii: