CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

miercuri, 11 iunie 2008

Monolog


canta-mi pe note dragostea ce ti-o port.vei reusi doar daca eu te acompaniez cu pianul inimii mele.fredoneaza-mi incet si cu pasiune un cante de leagan ,poate doar asa dorul si lacrimile vor adormi si se vor pierde in amurgul uitarii.citeste cuvintele din ochii mei si vei descifra un mesaj secret.te supun la provocarea asta pt ca stiu ca iti e greu sa ma privesti in ochi..saruta-ma incet cand ma trezesc.creeaza-mi o punte de iluzii spre o alta primavara.nu lasa fluturii sa-mi moara in fata ochilor,caci astfel ei vor deschide in sufletul meu un butic ieftin de amintiri la reducere.da la o parte farmecul tau superficial,norii ce ascund soarele.cauta-ma in prima ninsoare,cand fulgii impletesc un hamac in care-mi odihnesc sufletul obosit.nu intelegi ce-ti cer,nu?nici nu conteaza,deja ai murit sugrumat de corzile unei viori straine...eu doar purtam un monolog.cacu asa se numeste conversatia cu fantoma iubirii tale.MONOLOG. :)

1 comentarii:

eli spunea...

love is drug. nimic mai mult.