CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vineri, 24 octombrie 2008

otherside.


Ce visez?Ce vreau?Vreau mare,valuri,o seara placuta,nisip.Nici prea frig,nici prea cald.Sa stam in nisip si el sa-mi cuprinda talia cu bratele.Sa aiba parul cret,saten sau blond si ochii albastri.Sa-mi cante la chitara Red Hot Chilli Peppers-Otherside.Sa cantam.Sa-mi zambeasca.Sa se citeasca in ochii nostri ca suntem fericiti.Si sa vada si restul.Sa aiba ochi doar pentru mine si sa simt ca e in totalitate al meu.Vreau sa fim doar noi doi si nimic altceva sa nu existe.Nimeni altcineva.Doar noi.Sa-mi ofere o tigara si sa mi-o aprinda,apoi sa-si aprinda si el una.Sa tragem cu extaz din tigara si sa ne zambim.Sa facem poze.Sa ma tina tot timpul de mana.Intr-o mana tigara si intr-o mana,mana lui.Sa fie calda.Sa ma treaca fiori.Apoi sa ma sarute pe gat si sa ma simt intr-o alta dimensiune.Sa ne privim in ochi,sa ma ia de mana,sa ne ridicam si sa ne aruncam in mare.Sa stiu ca-l iubesc.Si ca nu e doar o aventura.Sa stiu ca ma iubeste.Sa ne intelegem din priviri.Sa stam imbratisati pana la rasarit.Nu,nu o sa tremur pentru ca el e acolo.Si stie ca mi-e frig.Si ma strange cat de tare poate.Rasarit,el,o cafea si o tigara.Si marea...Cer prea mult?Poate..dar e dreptul meu sa visez.

0 comentarii: