CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 2 noiembrie 2008

feeling good


Duminica.M-am uitat pe geam printre jaluzelele albe si am vazut ca e inorat.Starea de spirit predomina,desi nu imi pot lua gandul de la nisipul cald si degetele de la picioare inmuiate in mare.Si sarea de pe piele.Si crema mea de plaja care miroase atat de bine.Si pregatirile pentru discoteca.Si machiajul si hainele si zambetele.Si rasaritul.Mi-e asa de dor...Mi-e dor pana si de anumiti oameni.Nu urasc pe nimeni.Pana la urma,toti suntem speciali.Each one,in different way.Defapt,nu urasc.Pur si simplu anumiti oameni nu-mi plac.Si nu-i judec.Doar ca nu-mi plac.Si atat. Dar stiu ca si acum imi e bine.Si vreau sa zambesc.Pentru ca eu ador toamna.Si esarfele,si puloverele.Si iubesc si ploaia.Iubesc si mainile inghetate si frigul si zambetele si oamenii.Si-mi place sa merg pe strada,cu castile in urechi,stiind c-o sa ma intalnesc cu ea si o sa mergem in Tein.Si sa ma uit la oameni.

0 comentarii: