CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 16 noiembrie 2008

and you light up another cigarette.

pe masura ce crestem realizam ca pana si persoana care nu trebuia sa ne dezamageasca vreodata o va face.si atunci realizam ca doare.si realizam ca poate de multe ori ne-am purtat groaznic cu cineva care ne vroia doar binele.si si atunci doare.si nu ne ramane decat sa ne para rau,pentru ca de multe ori e mult prea tarziu sa-ti ceri scuze.si daca totusi ai face-o,nu te-ar asculta nimeni.pentru ca nici tu nu ai ascultat cand a fost randul tau.nu-mi propun nimic..nu mi-am propus..vreau sa nu propun nimic vietii..vreau sa ma surprinda mereu..lasandu-ma masca in fatza propriului "eu"..si a propriilor mele fapte.m-a lasat si pana acum.de doua ori..prima data m-a plasat in mijlocul fericirii care nu gandeste nimic rau si a doua oara mi-a oferit spectacolul a propriei catapultari din fericire..

0 comentarii: