CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

joi, 13 noiembrie 2008

paranoid thoughts


well,sunt racita.ca toata lumea de altfel.a dat gripa-n noi,la naiba ! in rest,ca sa-l citez pe Tudor Chirila :'te-am iubit,fraiere !'.si problema e ca inca simt ceva pentru el.inca-mi tremura picioare cand apare ca e online undeva in coltul verde al monitorului.si inca mai astept sa intre pe mine.si nu am suficient orgoliu incat sa nu intru eu pe el.cand vine vorba de el,se duce naibii orice urma de demnitate,orgoliu si alter ego.asa cum s-a dus naibii,stii tu,atunci.stiu ca nu-mi citesti blogul si asta-mi da o oarecare urma de incredere in mine.mi-ai zis sa nu te mai caut.am facut-o.te-am iubit,fraiere!si inca o fac.dar nu o sa ma schimb.ia-ti amintirile,nu am nevoie de ele.si nu am nevoie nici de tine.sau poate am,dar nu am chef sa fac asta.ar fi prea mult chiar si pentru mine.nu stiu daca tin la tine,sau e din nou orgoliul meu stupid.e posibil sa fie orgoliul meu.pentru ca orgoliul meu se manifesta incert si atunci cand nu e cazul.oricum ar fi,stiu ca mi-e dor de tine.

3 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.