CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 17 noiembrie 2008

invitatia la vals-mihail drumes

tin neaparat sa impartasesc cu voi anumite citate din aceasta care,desi a fost citita nevrotic,pe fuga intr-o noapte cu multe lacrimi,a fost traita intens.

'-imi place sa ma visez rege,dictator,actor mare.
-dar nu incerci niciodata sa ajungi ceea ce visezi?
-nu stiu daca atunci mi-ar mai placea'

'o sa sarutam pe ochi,pe fata,pe gat,pe umeri,cu o frenezie smintita,parca mi-era frica sa nu se volatilizeze in aer ca o intruchipare sintetica iar eu sa raman pururi insetat de ea'

'cand rascolesc clipele acestea care au ceva din adancul nepatruns al firii,ma cutremur intotdeauna de voluptate si de spaima'

'cand am reconstituit mintal scenele petrecute in tren,conversatiile noastre simple,aproape puerile cu vorbe de toate zilele m-a cuprins o mare nedumerire.'

'-nu-i nimic,pentru tine mai rasare odata soarele
-crezi ca merit?
-da,pentru ca tu ai realizat dragostea absoluta'

'as vrea sa-ti intru in sange ! '

1 comentarii:

Anonim spunea...

:) ms pt comentariu.

mey am citit invitatia la vals de mihail drumes. poate involuntar postul a adus asa un pic cu cartea :-?? e inevitabil sa nu imprumuti idei si expresii mai ales daca citesti cartea in perioada in care scrii :D

nu prea am avut timp sa mai scriu pe blog si nici sa-ti citesc blogul dar... bafta in continuare.

>:D<